2012/09/23

Älä juokse mun luota, kun on kevät ja kevät kutsuu sua... No ei ole kun syksy!



 Mitäs oon tällä viikolla tehny? No enpä paljon muuta ku puuhannu kaiken teatteriin liittyvän kanssa ja ollu koulussa. Koulussa on muuten aika kivaa loppujenlopuks, aika outoo kuulla se mun suusta.
Hilma täytti perjantaina kaks vuotta. Meille tuli siinä sitten iltapäivän aikana vieraita, jonka jälkeen lähin iskälle viikonlopuks. Lauantai meni lahnatessa kännykän kanssa, olin mä vähän ulkonakin ja lämmittelin saunaa. Tänään menin käymään mun siskolla Tampereella, se oli tehny mustikkapiirakkaa. :3 Lupauduin meneen sinne syyslomalla yöks. No onneks siel on kaks kissanpentua ja Idan poikaystävä. :D Ja Tampere.
Oon pari tuntia yrittäny miettii mitä kirjotan. Kai se oli siinä tällä kertaa. Öitä, tai mikä nyt onkaa kun luet tätä. :)

4 kommenttia :