2012/09/16

Otsikko on aina kaikista vaikein osuus

Toi kolmas. :3 Haluun sen. 


Mun viikot rupee oleen aika teatteritäyteisiä, jos se nyt on edes sana. Tällä viikolla alko näytelmäkerhon vetäminen. Oon juonu ihan liikaa limua (mut sen sijaan syöminen on jääny vähän vähemmälle), syöny pitsaa, facettanu aamusta pitkälle yöhön, menettäny yhen limupullon ;-; mut se meni parempiin suihin, pyöräilly sateessa ja tehny ihan sikana kaikkee, vaikka oikeesti en edes oo tehny mitään. En kyl tiiä miten se on mahdollista. Torstaina olin kirjastolla improilemassa, oli kyllä jälleen ihan sika hauskaa. En oo varmaan koskaan ollu yhessäkään improvisaatiossa, missä joku ei olis kuollu... Perjantaina olin Habitare-messuilla Helsingissä. Siellä oli kaikkia hienoja kalusteita ja muuta, mutta ne kävi tunnissa läpi ja loput neljä tuntia sitten vaan istuttiin ja odoteltiin että päästäis lähteen. Oli aika tylsää niinku neljännen kuvan ilmeistä näkyy. Perjantaina illalla kävin kattoon ilotulitusta Verkatehtaalla, jossa näin vähän Lauria ja myöhemmin vielä menin pyörällä sateessa keskustaan istuun Jolandan ja Amon kaa Subiin. Lukiokalenteriki tuli tuunailtua, vaikka en edes oo lukiossa, uhrasin siihen pelikortteja. Eilen vietin perus höntsäpäivän himassa ja tänään olin töissä. Nyt pitäis sulkee naamakirja ja tietokone, ja mennä nukkuun. Öitä. :) Toi raketti kuva ---> http://rainbowmagicorchestra.blogspot.fi/

2 kommenttia :

  1. ihana toi toka oikeelt päi oleva jätkä ja toooooosi mukava ja leppone kaveri! :):) ja sun blogi on ihana<3

    VastaaPoista
  2. oot varmaan tosi mukava ja kiva kaveri haluisin viettää sun kaa aikaa oikeesti vaikutat tosi mukavalta ja kaikkee. <3 sun blogis on paras en tajuu miks sulla on näin vähän lukijoita. oon sun takii huomannu et oon bi.

    VastaaPoista