2012/05/08

Omistanko elämää? Dataan vain.

Tietääkö joku, että mikä tosta puuttuu? :)
Vuoden takaa random kuwa.


 Ajattelin tehä tämmösen pikapostauksen, kun teki mieli. Tänään oli normaali mukava koulupäivä, jonka jälkeen pyöräilin kotio...       ... dataamaan. Söin leipää ja join kahvia. Jossain vaiheessa lähin kirpparille, josta mun mukaan tarttu kaks kameraa. Tietääkö muuten joku mikä tosta Kodakin laatikosta puuttuu? Onkohan se joku oleellinen asia? :-D Olisin myös voinu mennä kamujen kaa ulos, mutta... datasin. Meiän talon viereen laskeutu kuumailmapallo about tunti sitte. Menin räpsäseen pari kuvaa ja pumppasin samalla pyöränkumeihin ilmaa. Haluan tatuoida viikset sormeeni. Haluan kesäloman. Haluan oman asunnon. Nyt meen keitteleen teetä.

19 kommenttia :

  1. Ootko homo?;) älä ota loukkauksena

    VastaaPoista
  2. SULLA ON TOSI KIVANOLONEN BLOGI!!! :)

    jos kiinnostaa käydä kattomassa nii tässä kans mun/meijän: http://suvijaelina.blogspot.com/?spref=tw

    VastaaPoista
  3. Miks sua luullaan homoks? No, ei se mua haittais, vaikka olisitkin, mutta et ole mun mielestä kauheen stereotyyppinen puppelipoika ;--D Oon kato homofoobikko. Muuta tänne vähänks aikaa. Tai mee töihin ja hommaa kämppä, voin sit suositella sua tähän asumaan.

    t. guru

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeen tiiä. :D Ai sä vai homofoobikko? :-D Jos en nyt kuitenkaan muuta sinne, ja en halua muuttaa nistien naapuriin. ;(

      t. middle

      Poista
  4. Aika söpöpoika!(:: ja kiva blogi sulla i like!

    yolandaa-mariaa.blogspot.com käy kattoo (ruotsiks)

    VastaaPoista
  5. kallee... haastoin sut mun blogissa :)

    VastaaPoista
  6. Sulla on tosi kiva blogi Kalle :) Oot tosi komee :) Hyvää kesän odotusta sulle :)

    VastaaPoista
  7. Siulla on hirmu kiva blogi! :) sait just uuden lukijan :)
    Ja käy ihmeessä kattoo meidän :)

    http://onecarita.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. missä kirpparil käyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No missä nyt millonkin, mutta eniten käyn Kirppis Kantolan Kammarissa ja HML Suurkirpputorilla.

      Poista
  9. Haha kalle, miks en oo tienny et sulla on blogi! et oo kertonu mulle =(! mut ihan kiva on!;)

    VastaaPoista