2012/05/15

Jos mä suljen mun silmät ei oo mitään pahaa

xD
Toi failas semisti. ;(( Oli vaikee tehä itte.



 Mihin on kirjottaminen jääny? :D Empä tiiä, mut nyt kirjotan. Perjantaina olin Pariisin Kevään keikalla. Oli ihan sika vähän porukkaa, mut silti siellä oli hyvä meno ja kivaa! Mut arvatkaa ärsyttikö kun en ottanu kameraa mukaan, kun ajattelin etten pääse eturiviin... Lauantaina taisin jälleen vaan taas dataa, en oo ihan varma. Mut todennäkösesti. No tein mä äitienpäiväkortin. No sitten sunnuntaina oli äitienpäivä, ei vietelty sitä mitenkään erikoisesti. Juotiin me kahvit ja sillein. Sunnuntaina mun sisko tuli tänne yöks ja kuvailtiin vähän. Se valvotti mua kolmeen ja olin tooosi väsyny aamulla. Piirtelin kahelta yöllä naamaani permanenttitusseilla. Eilen oli normaali koulupäivä, meillä oli ruotsin koe, siitä tulee varmaan 5- . ^__^ :-D Mulla olis ollu hammaslääkäri, unohdin. Lasku tulee perässä. Koulun jälkeen jäin Teon kaa kaupungille chillaileen ja odottaan et näytelmäharkat alkaa. Ostettiin 6kpl paketti jäätelöö ja mentiin katoille istuskelemaan. Ei oltais välttämättä meinattu päästä yheltä katolta pois, mut otettiin riski. Onneks sit sen talon sisäpihan portti oli auki ja mentiin tikkaita alas. Harkkojen kaa mä ja Väinö pohdittiin, et miks kun tulee joku uus hyvä biisi ja ajattelee et ei kyllästy siihen koskaan, nii aina niihin kyllästyy, mut oon kuunnellu yli vuoden Pariisin Kevään biisejä enkä oo kyllästyny niihin. Okei, toi ei ollu kauheen tärkee... :D Tänään oli terveystiedon koe ja päästiin kaheltatoista poikkeuksellisesti. Huomenna lähen iskän messuille yövartijaks Hyvinkäälle. Nyt mulla ei oikein oo mitään kuvia, kun en oo kantanu kauheesti kameraa mukana. Nyt jatkan popittelua ja yritän keksiä jotain muuta tekemistä kun dataaminen, vois vaikka lähtee kirpparille. :)) Moikka! :) ps. MULLA MENI SPOTIFYSSA TIMELIMIT TÄYTEE! ;(( Täytyy hankkia premium!

13 kommenttia :

  1. Tää meni ihan oudosti?! :Dd Yritin säätää ja säätää, mut en saanu tätä normaalisti. :D

    VastaaPoista
  2. voisit vähän rajottaa tota ittes piirrustelua oikeasti. .__.
    mut kattojäätelöiden-jälki-yhlapsi-pärinät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii. :D Miks? :D:D:D No ehkä kannattais piirtää paperille joo. Jep <3 ''040'' ''mmm'' ''728'' ''mmm'' ''mä tapan itteni'' ''joo. mmmä.. tapann... ittenI.., okei nyt tää soittaa'' ''noni, nyt sullaki on mun numero''

      Poista
  3. miks oon ajatellu sun elämääs jotenki toisin :-D mut tätä on kiva seuraa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha. :D Miten oot sit ajatellu? ::D Et oon hullu nisti ja makaan päivät ojissa? Tai et jonneilen ES kädessä ympäri kaupunkia? :D

      Poista
    2. emmätiä, emmä ajatellu et käyt kirppareilla ja tällästä... mut enemmänki olisin kuvitellu sut kyl paremmi es kädessäs kävelle ympäri kapee=D!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. No missä nyt millonki. Mut eniten Kirppis Kantolan kammarissa ja Suurkirpparilla.

      Poista
  5. Tosi kiva blogi sulla!

    princessneea.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. hyi mikä ruma huoRRa

    xoxo gossip girl guru ;---D no ookoo ookoo, sentään pistit kontrastit kallelleen. tajusin.

    VastaaPoista
  7. OOH STARBUCKS♥ ei mulla muuta. :D

    VastaaPoista