2013/05/06

Maailma on minun


Täällä ei oo tapahtunu mitään. Ei huvita. Oon tehny vaikka mitä kivaa ja ei niin kivaa. Nyt oon mukana järjestämässä tän vuoden Ämy rockia ja just meni Arx & Ämy On Tour kiertue jossa oli kolme keikkaa joilla kaikilla soitti samat neljä paikallista nuorten bändiä. Jolandan kaa oltiin toissaviikon sunnuntaina kattoon Haloo Helsinkiä Lintsillä. Leffassa on muutamaan otteeseen tullu käytyä ja ilmat senkun paranee. Vappu meni hyvillä mielin keskustassa päin ja leffassa Iron Man 3 kattomassa.
Haluun ostaa lonkkarin ja vaan rullailla ympäriinsä. Onneks tässä kuussa tulee kerhonohjauksesta palkka niin pääsee ostaan sen. Kohta alkaa jo kesäloma ja mulla on kaikki kouluhommat tekemättä, ei siinä muuta, mutta kun pitäis päästä ens lukuvuonna heti ekassa jaksossa työharjotteluun ja sinne kun ei pääse ellei oo hommat tehtynä.
Tehny koko päivän mieli Makuunin irtsareita ja kahvia. Nyt juon makeenhimoon päärynä Fanttia.
En oo saanu kuvattua mitään järkevää. Mulla on kyllä hyvä idea tähän blogiin, jonka avulla saattaisin jaksaa postaa sopivilla aikaväleillä ja turhat sepitykset mun tekemisistä jäis pois.
Haluun taas omaan kämppään täältä himasta. Ainasta valitusta joka asiasta, joka päivä ja joka väliin.
Kuvien latautumisessa Photobuckettiin kestää vielä 666 tuntia, ehkä meen siks aikaa vaikka yksin ulos.
Ennen on ollu hirveen vaikee kirjottaa mitään, nyt tää käy hirveen helposti, ehkä siks etten kirjota mitään järkevää, no mutta toivottavasti joku jaksaa lukee tän tai edes kattoo kuvat. :) No mut ehkä jätän tän tällä kertaa tähän, joten hyvää kesän alkuu!

1 kommentti :